آموزش مباحث اینستاگرامی

آموزش مباحث اینستاگرامی (افزایش فالوور، لایک و ...)

آموزش مباحث اینستاگرامی

آموزش مباحث اینستاگرامی (افزایش فالوور، لایک و ...)

خرید ویو پست اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که خرید بازدید پست یا خرید ویو استوری اینستاگرام و بازدیدهای واقعی و سریع چه مزیتی برای صفحه شما دارد؟ در ادامه به شرح این مزیت ها می پردازیم:

 

 


اگر می‌خواهید در مدت کوتاهی نظر فالوورهایتان و یا دیگر کاربران اینستاگرام را به خود جلب کنید باید از طریق خرید بازدید اینستاگرام (خرید ویو ارزان) برای صفحه‌ی اینستاگرامی خود ارزش آفرینی کنید. شما با این اقدام آمار بازدید از پیجتان را بالا می‌برید و همین امر توجه کاربران اینستاگرام را به سوی پیج شما جلب می‌کند و مشتاق می‌شوند از پیج شما بازدید کنند. طبق آمار به دست آمده 70٪ از کاربران اینستاگرام پیجی را فالو می‌کنند که آمار بازدید یا همان ویو پست‌های بالا داشته باشد.


از جمله مهمترین مزایای خرید ویو پست اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد: 


افزایش اعتبار با خرید ویو پست  اینستاگرام

نخستین مزیت افزایش ویو پست اینستاگرام را می‌توان بیشتر شدن اعتبار صفحه و معتبر کردن آن به شمار آورد. هنگامی که تعداد ویو پست‌های شما با تعداد فالوورها متناسب نباشد، ممکن است افراد فکر کنند شما از خدمات فیک استفاده می کنید و فالوورهای شما فیک و غیرواقعی هستند. اما در صورت تناسب این دو مورد با یکدیگر، مخاطبان می بینند که شما یک پیج واقعی هستید. همچنین وقتی یک پست ویوی بالایی دریافت می‌کند، یعنی کاربران آن را به شدت دوست داشته اند. در نتیجه افراد ترغیب می شوند تا پست های شما را ببنیند و این به رشد صفحه شما کمک می کند.


یکی از قابلیت‌های جالب پلتفرم اینستاگرام ویژگی Newsfeed است. نحوه‌ی فعالیت آن به این صورت است که پست‌هایی که در سرتاسر دنیا از تعداد بالایی لایک و کامنت برخوردار می‌شوند در این بخش قرار می‌گیرند و زمانی که پستی در این بخش قرار بگیرد برای تمام کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا قابل نمایش است.


اگر می‌خواهید در طول مدت کوتاهی تاثیر حیرت‌انگیزی در رشد و اعتبار پیج خود ببینید، با خرید ویو اینستاگرام، میزان معروفیت پیجتان را بالا ببرید. اما اگر خودتان بخواهید چنین کاری را انجام دهید، باید افراد گوناگونی را فالو کنید و منتظر بمانید تا آن‌ها هم شما را فالو کنند و آمار بازدید ویدیوها و استوری‌های شما بالا برود. البته این کار را می‌توانید با استفاده از ربات اینستاگرام هم انجام دهید.


ربات اینستاگرام دقیقا فعالیت‌های یک کاربر عادی در اینستاگرام مثل لایک کردن، فالو کردن و... را انجام می‌دهد با این تفاوت که فعالیت ربات به صورت دائمی است. مای ممبر در این زمینه هم خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.


اگر تمایل دارید ویو پست‌ها، ویوی IGTV و ویوی استوری‌های خود را بالا ببرید می‌توانید با خرید ویو اینستاگرام از مای ممبر به بهترین شکل این کار را انجام دهید. مای ممبر با بهره‌گیری از یک تیم متخصص و با تجربه بهترین خدمات را در زمینه‌ی افزایش ویو، فالوور، لایک و تبلیغات اینستاگرام در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بهترین راه برای بالا بردن تعداد بازدیدکننده‌های این نوع ویدئوها، استوری کردن آن‌ها است. البته با خرید ویو اینستاگرام از مای ممبر نیز می‌توانید تعداد ویوی ویدئوهای خود از جمله ویو ویدئوهای IGTV را بالا ببرید. این روزها IGTV به یکی از محبوب‌ترین قسمت‌ها در اینستاگرام تبدیل شده است.


افزایش لایک کاربران

خرید سین یا همان خرید ویو پست اینستاگرام باعث می شود که تعداد لایک های واقعی شما بیشتر شود. زمانی که کاربری پست شما را مشاهده می کند اگر بتواند با آن ارتباط برقرار کند و حس خوبی از آن بگیرد با لایک کردن رضایت خاطر خود را نشان می دهد. به همین شکل پست های شما تعداد لایک بیشتری دریافت می کنند و این گام دیگری در راستای توسعه ی صفحه شما است. اگرچه استفاده از روش خرید لایک ایرانی اینستاگرام به شما کمک زیادی می کند اما شما در کنار این روش ها می توانید به لایک های بیشتری دست پیدا کنید. علاوه بر مزیت های ذکر شده در قسمت قبلی برخی مزیت های دیگر هم وجود دارند که شما در صورت استفاده از خدمات ارائه شده برای اینستاگرم نظیر خرید بازدید پست اینستاگرام می توانید از آنها بهره مند شوید. این مزیت ها را می توان به صورت زیر بیان نمود:


جذب فالوور جدید با نمایش پست در اکسپلور 

ورود به بخش اکسپلور را می توان یکی از مهمترین مزیت های استفاده از خدمات خرید ویو پست اینستاگرام ارزان و به طور کلی خرید بازدید اینستاگرام به شمار آورد. همانطور که گفتیم براساس الگوریتم اینستاگرام اگر پستی بازدید بالایی دریافت کند (در کنار سایر پارامترهای الگوریتم های اینستاگرام) می تواند به بخش اکسپلور راه پیدا کرده و در آنجا به وسیله ی افرادی به غیر از دنبال کننده هایش دیده شود. همین امر می تواند به این پیج کمک کند تا شانس افزایش تعداد فالوور بیشتر شود. در نظر داشته باشید می توانید برای رشد بیشتر و رفتن به اکسپلور از روش های دیگری مانند خرید ویو فیک پست اینستاگرام استفاده کنید.

 

برای مشاهده سایر مزایا و تاثیر مثبت آن بر افزایش درآمد روی خرید ویو اینستاگرام کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد